Sider

torsdag den 15. november 2012

Hæklet pulsvarmere - de grønne

Jeg har vist forsømt min blog i et stykke tid, men det betyder ikke at jeg ikke stadig hækler!

Min nye PC har drillet mig en hel del, og ligeledes har mit kamera, men endelig er det lykkedes at få opdateret drivere til kameraet så det hele spiller igen, og det skal selvfølgelig fejres med et blog indlæg.

Det er stadig dejligt efterår, og så længe der ikke er heldags frost der bider både kinderne og fingerne af, så er det jo bare dejligt, og så skal man da spankulere rundt med skønne fingerløse vanter.

Her er de seneste som jeg har fået af nålen - her til inspiration:

- og jeg må nok indse, at med de krogede fingre kommer jeg aldrig til at spille klaver!






4 kommentarer:

  1. Smukt, både skæve fingre og pulsvarmere.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Whau! Vild flot pulsvarmer! Jeg har læst en del på din blog, da jeg er vild med at hækle. Og jeg synes, du hækler mange skønne ting, så det er fedt, at du er tilbage! Glæder mig til at læse mere! Kh Ch:-)rlotte

    SvarSlet
  3. vildt fede pulsvarmer, så det ligemeget om fingerne er skæve. Du kan trøste dig med de er vildt kreative;). Ha en god dag og weekend.
    vh. Jette.

    SvarSlet