Sider

torsdag den 27. september 2012

Hvis Sarah Lund havde en hue...

Det er jo total hot at strikke sin egen "Sarah Lund" sweater i øjeblikket, så HOT at sweateren endda har fået sin egen hjemmeside!

Men trøjer har jo ærmer, og ærmer er jeg nok ikke helt parat til at strikke endnu. Så i stedet har jeg hygget mig lidt med ternet papir, en blyant, et viskelæder, nogle strikkepinde og 2 nøgler Drops Nepal:


- det kom der en sjov posehue ud af!

Heldigvis er den alt for stor til mine tøser - så kan jeg i det mindste ha' den for mig selv,


med mindre Sarah Lund da lige står og mangler en hue..

14 kommentarer:

  1. Den hue er super sej og meget, meget flot!!!

    SvarSlet
  2. Jeg er så stolt... hvor er det sejt, super lækkert design, send den lige til DR, jeg er helt sikker på Sara Lund vil bruge præcis den hue :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg takker og bukker :-) - men mon ikke jeg kommer til at savne den?

      Slet
  3. Hvor er den flot :)
    Den kunne man da godt lige drømme om :)
    Knus

    SvarSlet
  4. Flot hue og godt den er for stor til pigerne :-) Men mon ikke de snart beder dig strikke den i en mindre udgave?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har bildt dem ind, at den kun kan laves i voksen størrelse ;-)

      Slet
  5. Wauw hvor er den flot! Sådan en gad jeg da vildt godt eje! Var den svær at strikke?
    Vh Eva

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, den var faktisk utrolig let (den er strikket på rundpind = kun vrang masker i ribben) og så galt det egentlig bare om at holde styr på over- & undertråd og sætte mærker ud for rækken af mønsteret når pinden var afsluttet.

      Slet
  6. Fed fed hue. Kunne du ikke lokkes til at lave en opskrift? Jeg vil rigtigt gerne lave sådan en.
    Knus Elsebeth

    SvarSlet
  7. Virkelig flot hue og så ser den dejlig varm ud.

    SvarSlet
  8. Der er mange flotte huer her: http://www.trendseller.dk/8-voksne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmmm.. en reklame!! Jeg kan nu bedre li' at lave mine egne huer :-)

      Slet